top of page
פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים

ללא הגבלה: הכירו את תכנית האחסון החדשה של אמזון


בשבוע שעבר פרסמה אמזון UK הודעה לעיתונות ובה חשפה תכנית אחסון חדשה ללא הגבלה המוצעת ללקוחותיה בבריטניה.

החבילה החדשה מאפשרת למשתמשים הבריטיים להעלות לשירותי הענן של החברה: תמונות, סרטונים, קבצי מוזיקה ועוד. באמזון מבטיחים כי התוכן יהיה זמין להורדה באיכות המלאה שלו, כך שאין כל כוונה לבצע דחיסה של החומר כדי לחסוך בנפח האחסון והמשתמש מקבל מקום יציב ומאובטח עבור הקבצים שלו.

בהודעה לעיתונות שפרסמה אמזון, נטען כי התכנית נועדה לספק מענה עבור כמויות התוכן הרבות שצוברים משתמשים במהלך ימי חייהם, כמויות שעשויות להגיע לעשרות או מאות גיגות. למעשה, כתוצאה מדרישה זו נאלצים משתמשים רבים למחוק או להימנע מאיסוף תכנים, זאת כדי שיוכלו לנהל באופן מבוקר יותר את כמות השימוש במחשב האישי או בטלפון החכם שלהם. לצורך כך, החליטו באמזון להציע שטח אחסון לא מוגבל, שאמור להעניק למשתמשים את היכולת להמשיך לצבור מידע שהעלו לענן, זאת מבלי שיצטרכו "לחשבן" בכל רגע נתון את כמות השטח שנותר להם לשימוש עתידי.

מה העלויות?

אז כמה זה אמור לעלות? בהחלט סביר, זאת בהשוואה למתחרים בשוק. התימחור השנתי של אמזון לתכנית החדשה עומד על כ-274 שקל, שזה יוצא כ-22 שקלים לחודש. האלטרנטיבה הבאה היא שירות Google Drive, שמוצע ב-8 ש"ח לחודש עבור 100GB בלבד, כאשר עבור 1TB תאלצו להיפרד מ-40 ש"ח לחודש (כמעט פי 2 מהמחיר של אמזון)

.

שירות iCloud של חברת אפל מציע כ-50GB עבור קרוב ל-4 שקלים בחודש, כאשר בעבור 200GB תאלצו לשלם קרוב ל-12 ש"ח. עבור 1TB נפח אחסון תאלצו לשלם 40 ש"ח בחודש ואילו אזרחי אנגליה ישלמו לאפל 6.9 ליש”ט בחודש עבור 1TB, זאת לעומת 4.5 ליש”ט עבור נפח אחסון ללא הגבלה.

אמזון מאפשרת לקבל תקופת התנסות של 3 חודשים ללא עלות, כך שיהיה מעניין לראות האם גם חברות נוספות יצטרפו אליה ויציעו חבילות ללא הגבלה באותה רמת מחירים. כ

פרטים נוספים על התכנית ניתן למצוא באתר האינטרנט של Amazon UK


ארכיון
חיפוש על פי תיוגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page