top of page
פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים

3 מאפיינים שישדרגו את השרת הייעודי שלכם


כשהמונח "שרתים" נזרק לאוויר, אנו מיד מניחים שמדובר במחשב על שניתן להעמיס ולהפיק ממנו ביצועים גבוהים. הציפייה משרת היא להריץ את היישומים בצורה אפקטיבית ויעילה, אך גם לזמינות גבוהה ביותר. עם זאת, חשוב לזכור שניתן לנצל את יכולות השרת ולהשיג ממנו הרבה יותר, זאת באמצעות לביצוע של מספר שינויים קטנים באופן

תפעילו את התשתית שלכם. אלו התכונות שיכפילו את ההשקעה על החומרה שלכם ויהפכו אותה למשתלמת יותר:

וירטואליזציה:

נכון, לא מדובר בתכונה חדשה, אבל היעילות והפרודוקטיביות הרבה שהיא מציעה לחומרת השרתים. לאלו מכם שלא מכיר את המונח וירטואליזציה, נסביר כי הוא תהליך המבצע פיצול שרת פיזי למספר רב של שרתים וירטואליים קטנים יותר. ניתן לבצע את התהליך באמצעות תוכנות שנוצרו על ידי VMWare (ESX), Citrix (Xen), או מיקרוסופט (Hyper-V). באמצעות וירטואליזציה, שרת ייעודי שמשאביו לא מנוצלים במלואם יכול להתחלק למכונות וירטואליות קטנות. למעשה, שרת שעד כה נוצל רק כדי להריץ אתר אינטרנט, יוכל להפעיל עכשיו באופן תאורתי גם כלי CRM, מסד נתונים, ואפליקציית שירות לקוחות - הכל על חומרה זהה ששימשה קודם רק ​​להפעלת אתר אינטרנט.

חשוב לציין, שזה חל על כל שרת ייעודי, כמו גם, אם מדובר על שירות השכרת שרת ייעודי או כל שרת פיזי שנמצא בבעלות הארגון שלכם. רעיון נוסף הוא לעשות שימוש בכלי אוטומציה כגון Chef או Puppet, זאת כדי להתקין באופן אוטומטי את התוכנות שמנהל ה-IT להגדיר על השרתים וירטואליים.

אבטחה: העלייה המתמדת בפריצות והדרישה הגוברת לפתרונות אבטחה, הביאו את השוק ליצור פתרונות ודרכי התמודדות כמעט עם כל איום. חברות אחסון אשר מדיניות האבטחה שלהן היא "אצלנו זה לא יכול לקרות" פשוט אינה מקובלת ובעליה נדרשים להתאים את עצמם לפתרונות שמציע השוק. פירצות אבטחה, וירוסים והתקפות DDOS - אלו האיומים העיקריים שעימם נדרשת חברת האחסון להתמודד בהגנה על לקוחותיה, זאת בכדי לשמר את השרתים והיישומים של הלקוחות במצב מקוון. הגנה מפני תוכנות זדוניות דורשת תוכנת אנטי וירוס עדכנית פעילה ואילו התמודדות עם פירצות אבטחה נעשית ברמת ה-Firewall (חומת אש). עבור התמודדות עם התקפות DDOS ניתן לעשות שימוש בשירות הנקרא Incapsula, כאשר לרשות הלקוח מוצעות מגוון רחב של תכניות המותאמות לתקציב הלקוח. גישה מרחוק:

כל מנהל IT צריך להיות מוכן לעבוד על התשתית שלו כמעט בכל רגע נתון. לכל ארגון ישנם יישומים אשר נדרשים לפעול באופן רציף, כך שאם מתעוררת בעיה תוכנה, נדרש מנהל ה-IT לטפל בתקלה באופן מיידי, גם אם מדובר ביום שישי בשעה 2:00 לפנות בוקר. כדי שיוכל מנהל ה-IT להתמודד עם האתגרים הרבים, יש להתקין כלי גישה מרחוק, כגון RDP עבור שרתי Windows או גישת SSH עבור שרתי לינוקס. ברגע שניתן להתחבר לשרת מרחוק, יוכל מנהל -IT לבצע את מרבית המשימות מכל מקום בעולם.

זקוקים לשירותי אחסון והשכרת שרתים? ניהול שרת באמזון? ניהול שרתים וירטואלים? פנו אלינו עוד היום.

ארכיון
חיפוש על פי תיוגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page